روش خرید بدون واسطه کالا از چین

خرید بدون واسطه از چین

روش خرید بدون واسطه کالا از چین

خرید بدون واسطه از چین : خرید بدون واسطه و مستقیم کالا از چین و یا خرید از سایت‌های چینی، یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای خرید کالا در بین تجار تبدیل شده است. با عنایت به تنوع بسیار بالای کالاها و محصولات موجود در سایت‌های چینی، خرید بدون واسطه از چین، می‌تواند به طیف وسیعی از سلیقه‌ها پاسخ داده و محدوده کیفیت و قیمت وسیعی را پیش پای بازرگانان بگذارد.

اگر شما نیز در زمینه کسب و کار تجارت محصولات فعال هستید، خرید بدون واسطه و مستقیم از چین می‌تواند به شما کمک کند تا بیزینس خود را رقابتی‌تر کنید. شما می‌توانید با شرکت‌های بزرگی که در کشور چین دفتر فروش دارند، همکاری کنید.

به دلیل پیشرفت فناوری، امروزه تمامی این شرکت‌ها به صورت آنلاین در دسترس هستند و دیگر نیازی به سفرهای کاری به چین نیست. تنها با چند تماس ساده می‌توانید تمامی کالاهای مد نظر خود را تهیه کنید. خرید مستقیم از چین مزایای بسیاری دارد که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

خرید بدون واسطه از چین
خرید بدون واسطه از چین

مزایای خرید بدون واسطه از چین

در حال حاضر، خرید بدون واسطه از سایت‌های چینی کار چندان دشواری نیست. برخی از تجار فعال در این زمینه، با داشتن مجوز و شرکت‌های بازرگانی، نیازهای مشتریان خود را برطرف می‌کنند. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید کالاهای چینی وارد کنید؟ اگر به بازارهای مختلف داخلی در زمینه گوشی، لوازم آرایشی، لباس و هر بازار دیگری سر بزنید، بسیاری از اجناس چینی را در آن‌ها پیدا خواهید کرد. دلیل اصلی خرید این محصولات، قیمت مناسب آن‌ها و سوددهی بالای واردات است.

خوشبختانه اکنون با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف، می‌توانید به راحتی و بدون واسطه از چین خرید کنید و خطرات سفر را کاهش دهید و در عین حال زمان و هزینه صرفه جویی کنید. با گسترش تجارت الکترونیک و قیمت مناسب محصولات چینی، خرید از سایت‌هایی نظیر Alibaba و made in china نیز رواج یافته و باعث افزایش سهم عمده‌ای از واردات کشورهای در حال‌ توسعه توسط چین شده است. با مراجعه به سایت‌های چینی و یا سایت‌هایی که با این مراکز به صورت مستقیم در ارتباط هستند، می‌توانید از مزایای خرید از چین بدون واسطه بهره‌مند شوید.

 

معرفی برترین سایت‌های خرید از چین
برای خرید آنلاین از چین، شناخت کافی از فروشگاه‌های اینترنتی چین ضروری است. در ادامه به معرفی برترین سایت‌های خرید از چین می‌پردازیم:

  • Alibaba (خرید از چین بدون واسطه به صورت عمده)
  • Tradekey
  • DHgate
  • AliExpress (خرید به صورت خرده)
  • Made-in-China
  • Taobao (خرده فروشی)
  • ۱۶۸۸((خرید به صورت عمده)
  • Joybuy (خرید هم به صورت عمده و هم خرده‌فروشی)
  • Banggood

نحوه خرید کالا از چین

خرید بدون واسطه از چین به عنوان یکی از گزینه‌های پرطرفدار در میان تجار و وارد کنندگان شناخته می‌شود. با توجه به تنوع بسیار زیاد کالاهای موجود، شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با مشاوران ما در میان بگذارید تا در فرآیند خرید همراه شما باشند.

 

پرداخت هزینه خرید از چین

چین به عنوان بزرگترین مبدأ واردات به ایران شناخته می‌شود و تنها در سال ۹۸، واردات ایران از چین به حدود ۱۱ میلیارد دلار رسید. با وجود اعمال تحریم‌های بانکی، صرافی‌ها نقش پررنگی در تبادلات مالی بین ایران و دیگر کشورها ایفا می‌کنند. در سال‌های گذشته، کسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از این روش، حجم بالایی از تبادلات بانکی را انجام داده‌اند. همچنین، با توجه به قدرت گرفتن یوان در بازارهای مالی، بخش زیادی از تبادلات مالی حالا از دلار به سوی یوان جابه‌جا شده است.

 

شرایط خرید عمده از چین

خرید عمده از چین در ابتدا ممکن است به نظر مخاطره‌انگیز و پیچیده باشد اما با داشتن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه، می‌تواند به یک فرآیند آسان و سودآور برای تجارت شما تبدیل شود. اگر قصد دارید تجارت عمده‌فروشی خود را با خرید عمده از چین راه‌اندازی کنید، باید به هزینه‌های حمل و نقل نیز توجه کنید. به عنوان مثال کالایی که از چین وارد می‌کنید ممکن است تنها ۱ دلار به ازای هر واحد آن قیمت داشته باشد اما هزینه حمل و نقل آن شاید به ۱۰ دلار نیز برسد. در نتیجه، در واقع شما در این صورت باید به جای پرداخت ۱ دلار برای هر کالا، ۱۱ دلار هزینه کنید.

خرید عمده از چین، نکات و فنون خاص خود را دارد و بهتر است با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

 

نکات مهم خرید از چین

هنگام خرید از چین بدون واسطه، باید به نکات مهمی توجه کنید. در ابتدا باید شرکت‌هایی را پیدا کنید که محصولات مورد نظر شما را به فروش می‌رسانند و سپس با آن‌ها مذاکره کنید. اگر نسبت به کیفیت کالا اطمینان ندارید، می‌توانید چند نمونه از کالای مورد نظر خود را تهیه کرده و تمامی تست‌های لازم را بر روی آن‌ها انجام داده و پس از تایید، مابقی کالا را خریداری کنید. قیمت محصول را با شرکت‌های مختلف مقایسه کنید و از خرید خود مطمئن شوید.

هزینه‌هایی مانند حمل و نقل و ترخیص نیز باید در نظر گرفته شوند. شما می‌توانید این هزینه‌ها را به شرکت بازرگانی بسپارید تا همه مراحل را برای شما انجام دهد. همچنین، باید به خدمات پس از فروش شرکت فروشنده توجه کنید. فروشنده می‌بایست پشتیبانی‌های مورد نظر شما را پس از خرید از چین بدون واسطه ارائه داده تا بتوان برچسب خرید مطمئن بر آن گذاشت. همچنین، باید از اصالت کالاها نیز اطمینان حاصل کنید. حتما به فروشندگان معتبر که گواهی اصالت کالا دارند مراجعه نموده تا از کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید.

 

اطمینان از اصالت کالا هنگام خرید از چین

در بازار بزرگ چین، اطمینان از کیفیت و اصالت محصول، بسیار مهم است. لازم به ذکر است که تأمین‌کننده محصول از نظر واسطه و دلال بودن آن یا تولیدکننده اصلی می‌تواند حاشیه سود شما را دستخوش تغییرات زیادی قرار دهد.

همان‌طور که گفته شد باید ابتدا تعدادی نمونه از محصولاتی که قصد خرید آن‌ها را دارید را دریافت کرده و بررسی کنید. پس از منبع‌یابی و انتخاب تأمین‌کننده مورد اعتماد برای خرید کالا نیز باید سفارش‌ها به روش کمی و کیفی بازرسی شوند تا محصولی که به دست خریدار می‌رسد، از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

خرید از چین و تحویل در ایران

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در خرید از چین بدون واسطه، کالای شما به چه شکلی به مقصد می‌رسد. دو روش حمل و نقل از چین به ایران وجود دارند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند؛ یکی روش حمل هوایی و دیگری روش حمل دریایی است که با توجه به کالای انتخابی شما و شرایط، بهترین گزینه برای شما انتخاب خواهد شد.

تفاوتی ندارد که از سایت‌های چینی خرید کنید یا به صورت مستقیم با تأمین‌کنندگان در ارتباط باشید.

نگارنده مقاله روش خرید بدون واسطه کالا از چین : آقای مهندس مهدی شکوری،‌ مشاور و مدرس امور ترخیص کالا

جهت برخورداری از مشاوره ترخیص کالا می توانید با شماره ۰۹۳۸۲۶۹۵۲۷۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *