ترخیص کالا بدون واسطه

ترخیص کالا بدون واسطه

ترخیص کالا بدون‌‌واسطه

ترخیص کالا بدون واسطه : پروسه ترخیص کالا از گمرک کار نسبتاً پیچیده‌‌ای می‌باشد  و باید مسیرها و مراحل مختلفی طی شود. در واقع فرآیند ترخیص انواع کالا برای برخی از شرکت‌ها که در این زمینه دارای تجربه زیادی هستند امری آسان است. برای بعضی از تاجران نیز ترخیص انواع کالا کاری دشوار و سخت به شمار می‌رود. ترخیص کالا بدون واسطه از انواع روش‌های کاربردی و یکی از وظایف شرکت ترخیص کالا محسوب می‌شود. اگر شما تمایل دارید با نحوه ترخیص انواع کالا بدون واسطه آشنا شوید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

تعریف ترخیص کالا بدون‌‌واسطه 

 

ترخیص کالا بدون‌واسطه جزو کارهایی که نیازمند تجربه و مهارت کافی می باشد. قبل از آشنایی با نحوه ترخیص نمودن کالا بدون واسطه بهتر است ابتدا با مفهوم کلی ترخیص کار و ترخیص کالا آشنا شوید. به مجموعه ای از اقدامات که برای آزاد کردن انواع کالاهای صادراتی و وارداتی از گمرک انجام می شود ترخیص کالا گفته می‌شود. توجه داشته باشید که تمامی اقدامات آزادسازی و حمل کالا توسط نماینده قانونی یا صاحبان کالا انجام می گردد. با توجه به اینکه ترخیص نمودن کالا جزو کارهای تخصصی و پیچیده به شمار می رود به همین دلیل بیشتر افراد ترخیص انواع کالا را به شرکت‌های ترخیص کار با تجربه و ماهر می‌سپارند. و اما ترخیص کار چه کسی است؟ به فردی که در زمینه امور گمرکی و بخشنامه های گمرکی تسلط کافی را داشته باشد ترخیص کار گرفته می‌شود. ترخیص کار می‌تواند بدون ایجاد هیچ مشکلی و در سریع‌ترین زمان ممکن پروسه خروج کالا از گمرک را با کمترین هزینه انجام دهد.

 

مزایای ترخیص کالای بدون‌ واسطه
امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه ترخیص کالا در حال فعالیت هستند. همانطور که ذکر شد ترخیص نمودن کالا جزو کارهای نسبتاً زمانبر است به همین دلیل امروزه بیشتر افراد تمایل دارند ترخیص انواع کالا را بدون واسطه انجام دهند. از مهم ترین مزیت های ترخیص کالا بدون واسطه و ترخیص کار بدون واسطه می توان به موارد زیر اشاره کرد :
  • کاهش مدت زمان ترخیص کالا
  • کاهش هزینه های ناشی از ترخیص کالا
  • تضمین سلامت و امنیت کالا
  • فیکس هزینه ترخیص کالا از گمرک
  • اطلاع مشتری از تمامی مراحل ترخیص کالا بدون واسطه
 گروه بازرگانی تجاری تاژترخیص با سال‌ها سابقه‌ای درخشان  و حرفه‌ای در زمینه واردات، صادرات، ترخیص و حمل کالا و همچنین خدمات بازرگانی داخلی و خارجی در تمامی گمرکات کشور با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده در زمینه تجارت، جهت ارائه خدماتی حرفه‌ای در حوزه بازرگانی آماده خدمت‌رسانی به تاجرین عزیز می‌باشد.
جهت دریافت مشاوره با کارشناسان کارآزموده تاژترخیص در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *