ترخیص کالا

ترخیص کالا : زمانی که نام ترخیص کالا شنیده می شود، عموماً، ترخیص وارداتی به ذهن راه پیدا می کند ولی می بایست بدانیم که همه رویه های گمرکی از واردات، صادرات، ورود موقت، خروج موقت  و … نیاز به ترخیص دارند.

البته با توجه به نوع کالا و تعرفه هرکدام از این رویه های گمرکی پیچیدگی ها و مشکلات مربوط به خود را دارد. گاهی ترخیص وارداتی یک کالا بسیار آسان و بدون مشکل صورت می گیرد ولی برعکس صادرات همان کالا ممکن است با پیچیدگی های خاصی روبرو باشد و یا بالعکس. به طور مثال یک تولیدکننده در کشور ما اگر تمامی مجوزهای لازم برای تولید آب میوه را دریافت کرده باشد، حداکثر ظرف چند ساعت می تواند کالای خود را به راحتی جهت صادرات از گمرک ترخیص صادراتی کند ولی برعکس اگر یک بازرگان قصد واردات همان کالا (آب میوه) را داشته باشد می بایست یک راه طولانی را طی کند و مجوزهای بسیار سختگیرانه ای را از نهادهای دولتی و گمرک اخذ کند. با این تفاسیر بسیاری از تجار و بازرگانان جهت انجام مراحل گمرکی از مشاوران بازرگانی و گمرکی کمک می گیرند.

گروه تاژ ترخیص با توجه به سابقه درخشان در زمینه ترخیص کالا در تمامی رویه های گمرکی و حضور افراد این مجموعه به صورت میدانی در گمرکات اجرایی کشور این نوید را به تولیدکنندگان و بازرگانان عزیز می دهد که با خیالی آسوده به تجارت و تولیدشان بپردازند و امور گمرکی شان را در تمامی زمینه ها به ما بسپارند. گروه تاژ ترخیص تعهد می دهد که ترخیص کالاهای شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به بهترین نحو به سرانجام برساند.

لطفا جهت مشاوره و سفارش با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.